sobota, 21 czerwca 2014

Wyniki rozdania :)

Dopiero co ogłosiłam rozdanie, a tu już minął miesiąc i przyszedł czas na losowanie :) Dziękuję Wam wszystkim pięknie, niezmiernie mi miło, że konkurs spotkał się z aż takim zainteresowaniem. Udział w rozdaniu wzięło 49 osób, a zatem aż nadto spełniony został warunek dodatkowych nagród po przekroczeniu 15 osób - bonusy na zdjęciu poniżej.


Ilość losów była ogromna, ledwo zmieściły się w przygotowanej filiżance ;)


A zatem żeby nie przedłużać, wylosowaną szczęściarą jest:


Gratuluję Kochana, już wysyłam do Ciebie maila z informacją :) Wszystkim pozostałym jeszcze raz dziękuję i zapraszam do dalszego odwiedzania mojego bloga. A już niedługo nowy post, trzymajcie się cieplutko!

12 komentarzy:

  1. Jeeeeej jej jej jej ale się cieszę! Suuuper! <3
    Jeśli już wysłałaś maila, to nie doszedł, a jeśli nie, to będę czekać :) Dziękuję bardzo <3
    Jak coś to jeszcze raz podaję maila: szyszka_d@vp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przed chwilą wysłałam, byłaś minutkę szybsza ;) Gratuluję!

      Usuń
  2. Gratulacje! :)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściara :) Gratuluję Dominika!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje wielkie :) dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy artykuł
    Dzięki, będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń