niedziela, 1 czerwca 2014

Przepiśnik na Dzień Mamy

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać prezent, jaki otrzymała moja Mama w dniu swojego święta :) Wiedziałam, że od dawna marzy jej się ładny zeszyt na przepisy, a zatem szybko zabrałam się do pracy. Zdecydowałam się na Jej ulubione, neutralne kolory i motyw fartuszka. Najpierw powstała wersja bez koronek, ale wykonałam drobne poprawki i moim zdaniem tak jest ładnej, bardziej retro ;)


Mamie bardzo się spodobał, już zaczęła przepisywać przepisy ze starego zeszytu ;) 

Pozdrawiam Was gorąco, do zobaczenia niedługo!


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten zeszyt ! sama bym taki chciała :) Może sama spróbuję kiedyś taki zrobić , ale na pewno nie wyjdzie mi taki ładny jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł świetnie! A w środku papier w linię, kratkę czy gładki? Ja osobiście uważam, że gdyby był gładki miał by to coś :)

    http://the-soul-of-the-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszedł! Mama na pewno była bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękny przepiśnik, mama na pewno się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, muszę zrobić podobny dla mamy na urodziny. Dzięki za pomysł. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń