piątek, 29 listopada 2013

Cukierkowe szaleństwo ^^

W dzisiejszym poście chciałabym się Wam pochwalić swoim "rozdaniowym" szczęściem, które uśmiechnęło się do mnie ostatnio aż dwa razy :) Mianowicie, udało mi się zostać wylosowaną najpierw w rozdaniu u Puszkovej, a ostatnio również u Zetki. Od pierwszego z wymienionych rozdań minęło już co prawda sporo czasu, ale niestety dopiero teraz wybrałam się do domu i miałam okazję obejrzeć zawartość paczki. Co tu dużo mówić, bardzo się cieszę z obu wygranych - na pewno zostaną spożytkowane w jakiś kreatywny sposób i pomogą mi przygotować wyjątkowe prezenty świąteczne :) Poniżej zdjęcia moich cukiereczków, najpierw zestaw od Puszkovej, następnie od Zetki. A już niedługo zdjęcia tego, co dzięki nim powstanie.

Jeszcze raz Wam dziękuję, sprawiłyście mi mnóstwo radości :)




1 komentarz: