poniedziałek, 27 maja 2013

Na dobry początek :)

Początki jak wiadomo nie są łatwe, ale kiedyś trzeba było się zabrać za pierwszy post. A więc jest :)

Po wielkim przeglądzie moich skarbów i długim namyśle wybrałam pierwszą bransoletkę, którą Wam zaprezentuję. Jest to pleciony śliwkowy sznurek ozdobiony malutką buteleczką i serduszkiem w podobnej tonacji. Wykończenia w kolorze starego złota. Bardzo delikatna i dziewczęca.


Mam nadzieję, że wrócicie do mojego bloga, aby obejrzeć kolejne prace. 

Pozdrawiam,
Olmusia

3 komentarze:

  1. O kurczę, a to serducho świetnie do niej pasuje! Jeśli mogę coś doradzić, co mnie również ktoś powiedział na początku - aby można było dodawać twojego bloga do obserwowanych, należy dodać gadżet 'obserwatorzy'. Ja zazwyczaj dodawałam blogi do obserwowanych w inny sposób, ale podobno nie wszyscy tak mogą, więc warto mieć gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bransoletka :) piękny kolor :]

    Dziękuję za zgłoszenie do mojego candy :)

    OdpowiedzUsuń