środa, 11 września 2013

Wyróżnienie od Fringe :)

Gorąco dziękuję Fringe za wyróżnienie dla mojego bloga. Jest to dla mnie bardzo miłe, zwłaszcza, że jest Ona jedną z moich biżuteryjnych idolek :) 




Oczywiście z przyjemnością włączam się do zabawy :)

Zasady:
  1. Nominowana osoba pokazuje w poście odznaczenie.
  2. Dziękuje za nominację.
  3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
  4. Nominuje 7 blogów do wyróżnienia.
  5. Informuje o nominacji wybrane wcześniej blogi.

7 faktów o mnie:
  1. Mam w domu niezliczoną ilość aniołków w różnej postaci ;)
  2. Uwielbiam czytać - potrafię całą noc spędzić nad książką, która mnie zafascynuje.
  3. Kocham muffinki i piekłam je już chyba ze wszystkimi możliwymi dodatkami :)
  4. W ogóle bardzo lubię gotować i piec, niestety rzadko mam taką możliwość…
  5. Co roku kupuję kalendarz, niestety mój zapał do zapisywania ważnych terminów mija już w styczniu ;)
  6. Uwielbiam rosyjską kulturę i literaturę, podróż do Rosji jest moim największym marzeniem...
  7. Wolę koty od psów, fascynuje mnie ich indywidualizm.

7 nominowanych blogów:

4 komentarze: